فیلاگر به عنوان بزرگترین رسانه هوش مصنوعی فارسی زبانان و بستر آموزش های تخصصی هوش مصنوعی و تکنولوژی های لبه دانش، از متخصصین و افراد علاقه مند به تدریس در این زمینه، دعوت به همکاری میکند.

اگر در زمینه های مرتبط با هوش مصنوعی دانش خوبی دارید و علاقه مند به تدریس در این حوزه هستید، فیلاگر با هدف بهره مند شدن جامعه هوش مصنوعی فارسی زبانان از دانش به روز، آماده انتشار محتوای آموزشی شماست.

 

شرایط همکاری با فیلاگر:

  • با توجه به اینکه کیفیت دانشی و بصری آموزش ها برای فیلاگر مهمترین اولویت هست، در صورت داشتن سابقه تدریس آنلاین، لینک ویدیوهای دوره خود را در بخش “سابقه تدریس” فرم زیر وارد کنید.
    در صورت نداشتن سابقه تدریس، لازم هست که یک دوره با تعداد جلسات دلخواه و حداقل 2.5 ساعت آموزش در وب سایت فیلاگر منتشر کنید. با این کار، علاوه بر آشنا شدن جامعه هوش مصنوعی با شما به عنوان یک مدرس، کیفیت دوره های شما نیز سنجیده خواهد شد.
  • برای هر دوره، یک ویدیو معرفی دوره نیز باید تهیه شود. این ویدیو باید شامل معرفی شما و محتوای دوره باشد.
  • کیفیت ویدیو و صدا باید برای پخش مناسب باشد.

ویدیوهای ضبط شده باید دارای شرایط زیر باشد:

  1. موشن گرافی فیلاگر در ابتدای ویدیو هر جلسه قرار گرفته باشد.
  2. لوگو فیلاگر بعد از اتمام موشن گرافی، از ابتدا تا انتهای ویدیوی آموزشی در گوشه پایین سمت راست ویدیو قرار گرفته باشد.
  3. در ابتدای هر ویدیو، جمله “خوش اومدید به جلسه —– این دوره آموزشی در فیلاگر” توسط مدرس مطرح شود (در جای خالی، شماره جلسه گفته شود).

برای دانلود موشن گرافی، لوگو واتر مارک و فایل مربوط به مشخصات دوره روی این لینک دانلود کلیک کنید.

  • برای شروع همکاری، کافی است دو مرحله زیر را انجام دهید:
    ویدیو معرفی دوره را به صورت یک فایل زیپ در فضای ابری این لینک آپلود کنید، سپس لینک دانلود فایل را در بخش “لینک ویدیو” فرم زیر قرار دهید.
  • فرم زیر را تکمیل و دکمه ارسال را انتخاب کنید.


در ادامه همکاران پشتیبانی فیلاگر با شما تماس میگیرند و روند ادامه همکاری به شما اطلاع داده خواهد شد.

توجه داشته باشید که پیش از آپلود دوره در وب سایت فیلاگر، درباره درآمد انتشار آنها برای مدرس با شما گفت و گو خواهد شد. پس از انتشار دوره در وب سایت فیلاگر، ویدیوها متعلق به فیلاگر است و امکان حذف آنها در آینده وجود ندارد. همچنین این دوره نباید در جای دیگری منتشر شود. در صورت انتشار در وب سایتی غیر از فیلاگر، دوره های پولی به صورت رایگان منتشر خواهد شد.

همکاری با فیلاگر

  • انواع فایل‌های مجاز : jpg, png, pdf.
  • انواع فایل‌های مجاز : pdf.
    رزومه را به صورت فایل pdf بارگذاری کنید