فیلاگر ایونت | اولین رویداد هوش مصنوعی ایران

به صورت تکرارشونده

فیلاگر ایونت، اولین رویداد هوش مصنوعی ایران هست که به صورت تکرارشونده هر ماه با حضور نخبگان هوش مصنوعی ایرانی در برترین شرکت های تکنولوژی جهان برگزار می شود. هدف از فیلاگر ایونت، انتقال تجربه و دانش به روز بزرگان هوش مصنوعی، به جامعه هوش مصنوعی ایران هست.

شرکت‌های تکنولوژی حاضر در فیلاگر ایونت:

 

انتقال تجربه از مهندس هوش مصنوعی گوگل

مهندس محمد صفار، مهندس هوش مصنوعی گوگل و از اعضای اولیه تیم ترنسفورمر گوگل برین است. او همچنین تجربه فعالیت در بخش گوگل پلی و بر روی این اپلیکیشن (به عنوان یکی از اپ های با بیش از یک میلیارد کاربر گوگل) را نیز دارد. در این گفت‌وگو مهندس صفار از کتابخانه ای خواهد گفت که تیم گوگل برین به جای تنسورفلو، در حال استفاده از آن است.

انتقال تجربه از مهندس هوش مصنوعی اینتل

دکتر مریم رحمانی، دکتر مهندسی کامپیوتر خود را از دانشگاه نبراسکا آمریکا دریافت کرده و سپس در اینتل مشغول به فعالیت شده. در این فیلاگر ایونت، تجربیات ارزشمند این نخبه هوش مصنوعی را خواهید شنید.

انتقال تجربه از مهندس هوش مصنوعی آمازون

دکتر حمیدرضا صغیر، علاوه بر تجربه کاری ارزشمند در شرکت آمازون به عنوان اپلاید ساینتیست و کار بر روی دستیار هوشند این شرکت یعنی الکسا، تجربه تاسیس یک استارتاپ در زمینه رباتیک را نیز دارد. در این گفت و گو نکات و تجربیات بسیار خوبی درباره نحوه شروع به فعالیت در زمینه هوش مصنوعی و مباحث علمی آن مطرح شده.

انتقال تجربه از دیتاساینتیست مایکروسافت

دکتر سهیل صادقی، دانشمند داده مایکروسافت است که دکتر آمار خود را دانشگاه ویسکونسین مدیسون آمریکا دریافت کرده. مدتی در والمارت آمریکا مشغول به فعالیت بوده و سپس به مایکروسافت رفته است. بخش دوم این رویداد را در این لینک تماشا کنید.

انتقال تجربه از مهندس هوش مصنوعی اپل

دکتر حسام باقری نژاد دکتری علوم کامپیوتر خود را از دانشگاه واشنگتن دریافت کرده. سپس به همراه استاد ایرانی خود استارتاپی را راه‌اندازی کرد که توسط شرکت اپل خریداری شد. در ادامه دکتر باقری نژاد به بخش هوش مصنوعی اپل پیوست.

مهندس مونا حاتمی دانشمند داده در IBM مهمان فیلاگر ایونت

انتقال تجربه از دیتاساینتیست IBM

مهندس مونا حاتمی، دانشمند علم داده در IBM و مهمان این رویداد از فیلاگر ایونت بود. تجربه جالب مهندس حاتمی برای ورود به حوزه دیتاساینس از مهندسی مکانیک و چالش های این مسیر، برای تمام افرادی که قصد مهاجرت از رشته های غیر مرتبط به حوزه های مختلف هوش مصنوعی را دارند، بسیار شنیدنی است.

فیلاگر ایونت، اولین رویداد هوش مصنوعی ایران است که از سال 98 هر ماه و با حضور مهندسین هوش مصنوعی غول‌های تکنولوژی جهان برگزار می‌شود.

انتقال تجربه از مهندس هوش مصنوعی گوگل برین

دکتر ابراهیم سنقری، دکتر مهندسی کامپیوتر خود را از دانشگاه رایس آمریکا دریافت کرده و سپس در گوگل برین مشغول به کار شده. در ویدیو این فیلاگر ایونت، تجربیات ارزشمند مهندس ایرانی هوش مصنوعی گوگل را بشنوید.

انتقال تجربه از مهندس هوش مصنوعی eBay

دکتر مهدی مشایخی، دکتری خود را در رشته علوم کامپیوتر و از دانشگاه کارولینای شمالی دریافت کرده است. او در ابتدا فعالیت خود را به عنوان مهندس هوش مصنوعی در شرکت eBay آغاز کرد و سپس به اپل پیوست.

میخواهید در رویدادهای فیلاگر شرکت کنید؟

برای اطلاع از زمان رویدادها و همچنین حضور در رویدادهای بعدی فیلاگر ایونت، پیج اینستاگرام و کانال تلگرام فیلاگر را دنبال کنید:

فیلاگر را در شبکه‌های اجتماعی، با آی دی filoger_com پیدا کنید.